Klantenservice

Algemene voorwaarden

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Gewoon heldere taal!

Wie zijn wij?

Wij zijn dus Elanzo en onderdeel van Invesmo in Nederland.
Je kan ons bereiken via verschillende kanalen

  • Je kan ons bellen via 0165-700525
  • Op Zondag en maandag zijn we gesloten. Dinsdag tot Vrijdag van 10:00 tot 17:00.
  • Je mag ook een e-mail sturen naar klantenservice@elanzo.nl
  • Of je stuurt een postduif met je brief naar: Ekelstraat 3, 4726AN in Heerle (Postadres)
  • Langskomen op afspraak kan aan de Nieuwe Markt 63C in Roosendaal

Wij trachten op e-mail binnen 1 dag te reageren, op post binnen 3 werkdagen.

Op social media vind je ons op Instagram & https://www.instagram.com/elanzosieraden/  Facebook https://www.facebook.com/elanzosieraden

Juridische gegevens

KVK Nummer: 83124594

Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht.
We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen.
Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product.
In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

Onze producten en aanbiedingen

We vertellen je altijd open en transparant wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.
De overeenkomst

  1. We werken elke dag aan een veilige webshop. Zodat jij veilig online kunt shoppen voor je baardagaam.
  2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je van ons meerdere update mails van je bestelling. Zo weet je altijd waar je aangekochte producten zijn of waar we mee bezig zijn voor je.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Ben je je factuur kwijt? Geen probleem die vind je terug in je Mijn TerraMaxi account. (mits je een account hebt aangemaakt bij het bestellen, anders even mailen naar ons dan sturen het nogmaals op.

Herroepingsrecht

  • Soms is een product het “net” niet wat je er van verwacht had. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug op je bankrekening.
  • ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.

Wat verwachten wij van je als je een product terug stuurt?

Het kan voorkomen dat je iets terug wilt sturen, stuur daarom het product zo snel mogelijk terug zoals je het van ons ontvangen hebt. (originele verpakking intact, alles compleet en zonder pizza restjes op de dozen). Mocht je iets beschadigd terug sturen kan het zijn dat je minder geld terug krijgt van ons. Hierover nemen we dan contact met je op.

Wat kan je van ons verwachten als je iets terug stuurt?

  1. We sturen je een bevestiging van je retour aanvraag.
  2. We sturen je een nieuw product als het ontvangen product kapot was of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug op je bankrekening.

Verzendkosten van het terugsturen

Die kosten zijn voor je zelf, in uitzondering als het om een kapot product gaat bij ontvangst dan krijg je van ons een verzendlabel waarna je het pakketje zo bij je eigen postkantoor kan afgeven.

Wat kan je niet terugsturen?

In sommige gevallen is er geen retourrecht van je aangekochte product. Hier hebben we ze op een rijtje gezet

  • Producten die op maat gemaakt zijn voor je, of bijvoorbeeld gegraveerd met persoonlijke tekst.
  • Op maat gemaakte cadeauverpakkingen
  • Producten waarvan een seal verbroken is
  • Tegoedbonnen of waardebonnen die reeds verbruikt zijn
  • Bezorgkosten op afspraak

Leer hier meer over producten terugsturen.

De aangeboden prijs

  • Daar zijn we helder en eerlijk over
  • Prijzen zijn in onze winkel en op onze website identiek
  • Prijzen zijn inclusief 21% BTW
  • Orders boven de 20 euro hebben gratis verzending
  • Orders onder de 20 euro betalen 5 euro verzendkosten.
  • Bij speciaal transport geld er een toeslag op de verzendkosten van 40 euro.

Beloftes en garanties

  • Op ieder product heb je wettelijke garantie of zoals aangegeven staat bij het product als dit afwijkt.
  • Je hebt recht op een goed werkend product dus we zorgen ervoor dat je dat krijgt, gaat er iets mis? Dat lossen we op voor je!
  • Levenslange herstelgarantie op armbanden die door een productfout kapot gaan. Hierbij worden verloren kralen/spacers wel in rekening gebracht.

Betaling van je bestelling

Na betaling van je bestelling maken wij je order direct in orde en zullen deze zo snel mogelijk verzenden naar je.

klachten

Oei, een klacht is nooit goed! Maar mocht je er 1 hebben dan gaan we direct aan de slag voor je om er samen zo snel mogelijk aan uit te komen. Mail je klacht naar klantenservice@elanzo.nl en we nemen binnen 1 a 2 werkdagen contact met je op.

Na het ontvangen en onderzoeken van je klacht krijg je te horen binnen 2 dagen hoe wij je klacht gaan aanpakken en in welke tijdbestek jij een oplossing mag en kan verwachten.

Updaten...
  • Geen producten in de winkelwagen.