Recent toegevoegd
Sluiten
Geen producten gevonden...

Verzenden & retourneren

Wij verzenden je bestelling snel!
Op werkdagen als je voor 14:00 besteld verzenden we dezelfde dag nog je bestelling en heb je deze doorgaans de volgende werkdag al binnen. In sommige gevallen kan het een dag langer duren.

Wij trachten je bestelling altijd in een brievenbus doos (met track trace) te verzenden waardoor je niets speciaal thuis hoeft te zijn. Indien dat wel het geval is zullen we je dat van te voren melden bij het product.

Track Trace
Al onze bestellingen die worden verzonden krijgen een unieke track trace code, deze ontvangt u in de bestelverzending bevestiging e-mail.

Wij zetten PostNL aan het werk voor je
Al onze bestellingen verzenden we met PostNL of als niet anders kan DPD. In sommige gevallen kunnen we hierin afwijken als een vaste bezorgdienst storing heeft.

Wat is jullie retourtermijn?
Wij geven je 30 dagen om je bestelling te bekijken of het wat voor je is.
Indien je een product terug wilt sturen kan dat via je Elanzo persoonlijke account onder kopje retouren.
Na aanmelding heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Wie betaald de verzendkosten van retour?
Retour verzendkosten zijn voor je zelf, behalve als het om een fout van ons gaat.


Wat mag ik niet retourneren?
Allereerst verwachten we van je dat je een product bekijkt en beoordeeld zoals je ook in een winkel zou doen. Een sieraad mag je wel even passen maar niet 5 dagen dragen en dan terug sturen.
Ook de verpakking dient zo goed als mogelijk correct te worden geopend zodat als je wilt retourneren dat we een ongebruikt origineel product terug ontvangen van je.

Daarbuiten zijn er nog enkele uitzonderingen die volledig uitgesloten zijn van retour.

  • Op maat gemaakte producten
  • Cadeaubonnen die ingewisseld zijn
  • Producten met een houdbaarheidsdatum

 

Krijg ik mijn geld altijd terug van een retour?
Wij betalen je geld terug van je bestelling inclusief de verzendkosten naar jou adres. Indien er een waardevermindering is door bijvoorbeeld een beschadiging dan halen wij 25% van de product waarde eraf.

Hoe snel betalen jullie mijn geld terug?
Wij betalen na ontvangst en verwerken van je retour terug gemiddeld binnen 3 tot 5 werkdagen doch 14 dagen maximaal. U ontvangt het geld terug met de betaalwijze hoe u heeft betaald.

Hoe moet ik een product terug sturen?
- Allereerst maak je eenvoudig een retour aan via je persoonlijke account of retourformulier wat bij de bestelling zit in je ontvangen doos.
- Stuur het product terug in een stevige verpakking, inclusief alles wat u van ons ontvangen heeft

Moet ik een reden opgeven voor retour?
Nee hoor, daarom is ook een reden.

Kan ik een product ook omruilen?
Nee je kan een product niet omruilen voor een ander product. Wij storten altijd het betaalde geld terug van het product wat je terugstuurt. Je kan in de tussentijd wel het gewenste product bestellen wat je wel wilt. Zo heb je sneller het gewenste product in huis.

Heb je nog meer vragen over het verzenden of retourneren van je product?
Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel tijdens openingsuren naar 0165-201315

Online bestellen
Taal
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »